1 Temmuz 2014 Salı

VİŞNELİ - KAHVELİ VE ÇİKOLATALI KURABİYE


Ramazanda kurabiye yenir mi? Aslında pek yenmez. Çünkü zaten ramazana özel tatlılar yapılır ve kurabiyeye sıra gelmez.

Ama daha önce bu kurabiyenin tarifini verirken dediğim gibi bu kurabiye ötesi bir şey :)  O zaman ramazanda da yenir diyebiliriz.




Yukarıdaki sözü ezberden yazmadım. Önce tecrübe, sonra tavsiye niteliğinde. Ramazanın ilk günlerinde yaptım ve iftar sonrası anında bitti. Sadece resim çekmek için ayırdıklarım kaldı. Onlarda ertesi gün sıfırlandı.

Eğer kahve, çikolata ve vişne uyumunu sevenlerdenseniz, vişnelerin bol olduğu bu zamanı kaçırmayın derim.

Özellikle gece yatmayıp sahuru bekleyenler için çay, kahve yanında atıştırmak için çok ideal bir tarif olduğunu düşünüyorum.

Eğer şimdi yapamayacaksanız, bir su bardağı ayıklanmış vişneyi dondurucuya atıp daha sonra da kullanabilirsiniz. Hatta ben dondurulmuş vişne ile yaptıklarımı daha çok beğendim. Yukarıda resimde gördüğünüz donmuş vişne ile yapıldı.

Şunu da ilave edeyim: Hamuru yoğururken, vişnenin sulanmasından dolayı biraz telaş yaşatabilen bir tarif bu. Ama defalarca bu kurabiyeyi yapmış biri olarak çok rahat şunu diyebilirim ki sonuç her zaman güzel oldu.

Bol resimli ve detaylı anlatım için buraya tıklayabilirsiniz. Şimdiden afiyet olsun.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLAR SİTE YÖNETİCİSİ TARAFINDAN ONAYLANDIKTAN SONRA YAYINLANACAKTIR.

AKTİF LİNK İÇEREN YORUMLARINIZ SİLİNECEKTİR.